Delen

Laverda 750 SF2

Wij bieden u met trots de rode Laverda 750 SF2 uit 1975 aan. Deze motor is een waar stukje geschiedenis op twee wielen, gekenmerkt door zijn tijdloze allure en ongeŽvenaarde prestaties.

De Laverda 750 SF2 uit 1975 is voorzien van een krachtige 744cc driecilinder motor, die u een opwindende en dynamische rijervaring biedt. Met een vermogen van 65 pk en een koppel van 62 Nm laat deze machine u moeiteloos accelereren en genieten van adembenemende snelheden.

Het ontwerp van deze klassieke schoonheid is een lust voor het oog. De opvallende rode lak en strakke lijnen weerspiegelen de tijdloze elegantie van de Laverda. Het robuuste stalen frame zorgt voor optimale stabiliteit en controle, terwijl de comfortabele zithouding u een ontspannen en plezierige rit biedt.

Als liefhebber van retro-motoren of verzamelaar kunt u deze unieke kans niet laten liggen. De rode Laverda 750 SF2 uit 1975 zal uw hart veroveren met zijn charme en prestaties.†

Kilometerstand: 67005km
Framenummer: 17846

  • Motor: 744cc luchtgekoelde SOHC 4-takt parallelle twin
  • Vermogen: 65 pk
  • Koppel: 62 Nm
  • Frame: Robuust stalen frame
  • Kleur: Opvallend rood
  • Zithouding: Comfortabel en ergonomisch
  • Zithoogte: 790mm
  • Gewicht: 215†kg
  • Topsnelheid: Adembenemende snelheid
  • Remmen: Dubbele schijfrem vooraan, enkele schijf achteraan
  • Brandstoftankinhoud: 19 liter
Afgifte eerste kenteken 31-10-1975 en dus een originele Nederlandse motor met matching nrs. (17846) en 2 sleutelsets
De motor heeft in totaal 3 eigenaren gehad.

Tussen 64.000 - 66.000km en in of na 2016 zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
  • Nw. Terrozi remschakelset
  • Originele 1-persoons buddyzit en ook is er een 2-persoons Laverda buddyzit bij.
  • Origineel Laverda Jota stuur gemonteerd
  • Nw. ketting en tandwielen
  • Nw. Moto-Witt elektronische ontsteking
  • Nw. Gas, koppeling en choke kabel
  • Nw. Rizoma spiegel links met adapter voor choke op originele plaats
  • Nw. Remleidingen en remblokken
  • Nw. Gasschuiven, gasnaalden en sproeiers
  • Accu vervangen in 2020†
  • Laatste beurt, Olie (Kendall GTI SAE40) vervangen en kleppen gesteld in 2022 bij 66.500

Het is eventueel mogelijk om het originele stuur, voetsteunen en rem/schakelpedalen te kopen.